MAMI AZIQ LIYANA

MAMI AZIQ LIYANA

Tuesday, March 8, 2011

Anak-anakku....

~~Assalammualaikum~~
Aku nk bcerita tntg ank2ku.aku ni mempunyai 2 org cahaya mata.alhmdulilla dikurniakn Allah sepasang wat kami.lpas ni klu ade rzeki x ksh la dpt boy@girl..janji sihat tubuh badan semua..

ank aku yg sulung MUHAMMAD HAZIQ.adk aku yg pilih namenya 2.lgpun ms 2 trlalu byk pilihn.smpikn x tahu ltk name pe.huhhuhu..adknya pulak NURLIYANA.namenya aku yg pilih.dr awal lg aku mmg minat name liyana ni.jdnye tmbh NUR jela.ringkas je kan.

disebabkn aku ni suri spnuh masa.mase diorang byk bsame aku.klu bab kenakalan 2 jgn cite la.skrg ni abgnya dh 4thn.liyana bru 1thn stgh.kat rmh ni abgnye selalu je buli adk nya.si aziq ni aktif dia lain mcm.bak kate org xleh duk diam lgsg.ade je bnda dia nk wat..smpikn aku ni slalu je trjerit2 mrh kat aziq.tp lps 2 wat lg..liyana ni mgkin sbb dia pmpuan.lasaknye kurg la sikit..tingglkn dia ni klu dh merajuk.nk pujuk pun sush..
Wlupun byk pbezaan perangai diorg.aku memang syg dgn anak2 aku ni..sape x sayang ank kan..hehhehe..

~~tamat~~

No comments:

Post a Comment