MAMI AZIQ LIYANA

MAMI AZIQ LIYANA

Friday, March 4, 2011

MACAM2 HAL..

Rmh mk aku telah dimasuki org...
kire2 dlm kul 3pg,kebiasaannya adk aku yg laki2 tido lewat.tp kali ni leh trlelap dpn tv pulak..agaknye penymun yg rase x besalah ni dh tahu org kat rmh smuanya dh tido.. aplg melilau msk la rmh org tua ku.beg duit adk aku yg sek ade rm20 pun dikebasnya.adk aku yg keje ST yg ketika itu tiada dirumah (shift mlm).beg duit dia pun jd mgsa.abis duitnya dlm rm200 n brg kemas.mgkin dlm anggran seribu lbh je.nsib 2 hp nye x dikebasnya.penyamun ni amik cash money je...

belum pun abis brg di selongkarnye,Dlm kul 4 tu mk aku sado.biasela rutin hariannya wat ns lemak.. tgh2 mesin kelapa 2 'mk aku pun pelik N trtanye2 jg nape beg duit ade kat luar brsepah'.tp diabaikn..mgkin cucunya yg wat main..

kire2 dlm kul 7lbh,adk aku yg keje ST tgk beg duitnya abis bersih xde witnya.brg kemas yg diselitkn dlm beg 2 pun ilang.bru la msing2 tahu rmh kna msk org.itupun org dpn rmh mk aku bgthu.rmh dia pun kna.last2 wat report polis.org csi pun siap dtg.dh setel smua.tp alhmdulila wlupun x byk kehilangan.tp sedih jg la..kt bsengkang mata cari wit,dgn keje mudah je diorg kebas...

mudahan mereke yg wat keje ni cpt la dtgkap..mudahan keluarga ku dilindungi oleh NYA.amin...

1 comment: